POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine mifold.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja Kenda Trade, d.o.o., Iška vas 12a, 1292 Ig, matična številka: 7268874000, ID za DDV: SI26748282 (podjetje je zavezanec za plačilo DDV), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Način plačila

Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:

  • predračun
  • plačilo preko sistema Paypal
  • plačilo po povzetju
  • plačilo ob prevzemu na naslovu skladišča podjetja

Dostava

  • Strošek dostave se izračuna glede na težo izdelka.
  • Pri plačilu po povzetju se strošek poštnine minimalno poveča.
  • Dostavo izvaja kurirska služba Intereuropa, GLS in Pošta Slovenije. Ob oddaji naročila na delovni dan do 12.00 ure je blago, ki je na zalogi skladišču podjetja, odpremljeno še isti dan ali najkasneje naslednji dan ter dostavljeno v roku 3 delovnih dni. V soboto, nedeljo ter med prazniki se dostava ne vrši.
  • Po najboljših močeh se trudimo, da je zaloga v spletni trgovini osvežena in se vsakih 10 minut sinhronizira s programom blagovnega poslovanja MetaKocka. Kljub temu lahko pride do istočasnega nakupa, tehničnih težav, človeške napake ali napake v sinhronizaciji programa MetaKocka in lahko se zgodi, da stranka naroči izdelek, ki ni na zalogi. V tem primeru uporabnika takoj obvestimo o nastalem položaju in se potrudimo, da ustrežemo njegovim željam. Ponudimo mu lahko drug, podoben izdelek, izdelek hitro naročimo pri dobavitelju, ali pa uporabniku vrnemo kupnino, če je bilo plačilo že opravljeno.

Vračila blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na naslov inof@mifold.si odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila produkta. Produkt je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih produkt je poškodovan in ni v prvotnem stanju za uporabo, kot ob nakupu.
Prejeti produkt mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini razen, če je produkt pokvarjen v skladu z garancijo.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun ali z povrnitvijo iz Pay Pal računa. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Sporočilo za vračilo produkta se pošlje na info@mifold.si.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Postopek nakupa

  • V trgovini mifold.si lahko nakupujejo vsi uporabniki, način plačila in dostave se dogovori osebno preko maila ali telefonske številke.
  • Naročilo se izvede, ko uporabnik vpiše ime, priimek, naslov spletne pošte, barvo mifolda in dodatek prenosne torbice.
  • Uporabnik dobi ob svojem naročilu povzetek naročila na svoj elektronski naslov.
  • Ponudnik bo shranil vsebino naročil.

1. NAROČILO SPREJETO

Po oddaji naročila kupec prejme povzetek naročila po elektronski pošti in obvestilo, da je naročilo sprejeto v informacijski sistem ponudnika.

2. NAROČILO V OBDELAVI

Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo in dobi status »v obdelavi«. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trudimo se, da je zaloga izdelkov v spletni trgovini vedno posodobljena. V tem primeru se bomo maksimalno potrudili, da zagotovimo dobavljivost izdelka oziroma vrnemo kupnino. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali pošlje elektronsko sporočilo.

3. NAROČILO ZAKLJUČENO

Ponudnik v dogovorjenem roku produkt odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Po odposlanem paketu dobi naročilo status »zaključeno«. Kupec za kupljeno blago prejme račun, ki je priložen pošiljki

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani pridobljene osebne podatke vseh registriranih uporabnikov spletne trgovine mifold.si. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Upravitelj spletne trgovine podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi se zaupa le naslov za dostavo in kontaktna telefonska številka (če v času dostave uporabnik oziroma kupec na naslovu ne bo dosegljiv). Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo. 

Stvarne napake in reklamacije

Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini mifold.si. Uporabnik sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@mifold.si. Uporabnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda.

Blago s kopijo računa, izpolnjenim garancijskim listom in opisom napake uporabnik najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošlje na dogovorjeni naslov preko elektronske pošte.

Ponudnik bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in podal tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.

O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko uporabnik obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, uporabnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mifold.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.